Timutes's minds

Facebook savaitė 2010 01 10-16

Posted on: 2010/01/17

15min.lt, Alfa.lt, TV3, ZIP FM ir Coffe inn statistinė savaitė Facebook’e. Skaičiuojam bendruomenės augimą, jos aktyvumą ir turinio generavimą. Kodėl šie brandai? Kol kas tai yra vieni stipriausių Facebook’o erdvės žaidėjų: jų auditorijos auga nenustodamos, fanai aktyviai veikia šioje erdvėje.  Teisybę pasakius, kai kurie jų yra įdomūs tik dėl to, kad yra konkurentai. Taigi, let’s start.

Veidaknyge.lt duomenimis

Anot, Veidaknyge.lt Facebook’o auditorijų augimo statistika tokia:

15min.lt per šią savaitę nuo 11 389 užaugino auditoriją iki 12.740 gerbėjų. Skirtumas yra 1351 draugas Facebook’e. Veidaknyge.lt rodo +1268. Matyt vėluoja tik diena kita.

Alfa.lt +543, o iš viso jie turi 4.892 gerbėjus.

TV3 +549, o viso jie turi 8.407 gerbėjus.

ZIP FM +438, viso 12.185 gerbėjus.

Coffe inn +345, viso 11.120 gerbėjas.

Nepamirškite, kad Veidaknygės duomenys vėluoja. Šią savaitę sekiau tik 15min.lt augimą, bet nuo kitos pateiksiu ir visų kitų realų fanų augimą.

Apie aktyvumą diagramomis

Pirmiausia, įrašų skaičius per savaitę. Įrašais vadiname organizacijų sukurtą turinį.

Taigi, man kaip visų fanui Facebooke, šią savaitę vidutiniškai per dieną atėjo 13 įrašų. 15min.lt per dieną 2-3, Alfa.lt ir TV3, 1-2, ZIP FM -1, Coffe inn – 1. Didžiausi creative producer’iai yra 15min.lt, Alfa.lt ir TV3.

O ką Facebook’o draugai veikia šių brandų socialinėje erdvėje?

Jie yra tik pasyvūs stebėtojai? Reaguoja į organizacijų pateikiamą turinį? O gal patys kuria jį? Apie viską iš pradžių. Visos, išskyrus TV3, organizacjos Facebook’o wall’ą laiko atrakintą ir draugai gali skelbti turinį ant jos. Taigi, kokia tokio aktyvumo statistika?

15min.lt skelbtas foto konkursas sulaukė didelio dėmesio, todėl Facebook’o draugai aktyviai kėlė savo nuotraukas ant wall’o. Coffe inn draugai ant wall’o nepamiršta parašyti, kad ateina pirkti kavos ar sukūrė naują trafaretą kavai, o ZIP FM – kelia klausimus apie trikdžius.

Trumpai apie “Like it”:

Šią savaitę daugiausiai fanai mėgo 15min.lt turinį, o mažiausiai – Alfos.lt. Mieli Facebook’o draugai, jūs šią savaitę esate labai aktyvūs. Šaunuoliai.

Kiek komentarų parašėte?

15min.lt ir TV3 Facebook’o draugai šią savaitę parašė daugiausiai komentarų.

Trumpai apie turinį

Taigi, Facebook’o turiniu vadiname lentelėje išvardintuosius. Coffe inn ir 15min.lt labiausiai stengiasi kurdami turinį, nes pavyzdžiui, TV3 Facebook’e tik deda anonsus apie filmus, laidas ir kt. Iš tiesų dar kartą pasikartosiu, tokia Facebook’o ir TV jungtis – super. Vakar stebėjau kas vyko TV3 Facebook’e per Chorų karų tiesioginę transliaciją. Šauniai Facebook’as veikia kaip nuomonių lenta ir fano, kaip “Look at me, I am creative producer”  junginys. Po kiekvieno miesto pasirodymo pasipildavo fanų, būtent iš to miesto komentarai. Teisybę pasakius, tikėjausi didesnio aktyvumo, bet yra kaip yra. TV ir Facebook’as puikiai gali bendrauti su savo auditorija vienu metu. Tačiau ar tik anonsuoti laidas, filmus ir serealus užtenka? Fanams dar nenuobodu? Gal vertėtų pamąstyti apie įvairesnį turinį. Alfa.lt ir toliau postina straipsnius ir pagal juos kuria klausimus savo auditorijai. Klausimų-atsakymų šou jau pabodo. Gal ką nors naujo? ZIP FM – šaunuoliai: laidų fragmentai, klausytojų sukurtas turinys, foto ir konkursai. Tačiau labiausiai norisi pagirti Cofe inn ir 15min.lt, nes jų turinys – įvairiausias. Jie rengia konkursus. Kalbant apie juos, vertėtų išskirti dvi rūšis: kai Facebook’o draugas turi atsakyti į klausimą ir kitas – kai turi sukurti, pavyzdžiui, Coffe inn konkursas ir 15min.lt foto konkursas. Coffeinčikai pristatinėja ir naują meniu, o 15min.lt šią savaitę įdomiausia: Akcija išgelbėk 15min.lt kalėdinę eglutę.

2 atsakymai to "Facebook savaitė 2010 01 10-16"

Gal būtų įdomiau imt konkurentus ir stebėt kaip sekasi tiem žaidėjam Facebook? alfa.lt – 15min / Coffee Inn – Vero Cafe ir taip toliau?

Irgi ideja. Aciu🙂 Bet matai, kadangi dauguma ju yra super socialus ir neapsiriboja savo produktais tai idomu ziureti brandus iv kontekstais🙂 KaiDelfi.lt ir Balsas.lt susitvarkys Facebooka, tada stebesiu tik media, o coffe visos – del sportinio intereso😉
Kai LNK ir kitos TV normaliai prades konkuruoti su TV3, va tada bus verta.

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s


  • Ieva: Nerealiai! Šaunuoliai, tokie kūrybingi ir nuoširdūs krikšto tėveliai. Įsivaizduoju, kad šventė išties buvo nuostabi, jaudinanti ir nebanali.
  • Ugnė Andriejūnaitė: Nusipirkau "Viena diena" ir tikrai nepasigalėjau... Dabar viena iš mano mylimiausių knygų puošia mano lentyną!
  • Edita: O filmas!... FANTASTIŠKAS. Ir Dexteris, ir Ema - puikūs aktoriai, nuostabi vaidyba. Noriu knygos!!! Gal nenuvils?
%d bloggers like this: